2013. június 16. írta: [Brn]
Csapattagok a Kommentár c. folyóirat új számában

Csapattagok a Kommentár c. folyóirat új számában

kommentar.jpg

Mint azt fogadalomtételnél is mondtam, megjelent a Kommentár c. folyóirat 2013/2-es száma, mely cserkész temaikával erősít. (Tavaly év végén volt 100 éves az MCSSZ, ez arra az évfordulóra egy kicsit megkésett tematiks szám.) A munkához annyi közöm volt, hogy én válogattam a képeket és írtam bele egy esszét. A képanyagba több csapatfotót is csempésztem. Nagyon ajánlom nektek ezt a lapot, a nagyobb árusoknál 600 magyar pénzért megvásárolható. Barna

A bejegyzés trackback címe:

https://46os.blog.hu/api/trackback/id/tr785371467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása