2022. november 05. írta: G. Denes
Portyabeszámoló: Mangalica ősziportya Budapesten

A Mangalica őrs 2022. október 21-22-én Budapesten portyázott.

A Nyugati pályaudvaron találkoztunk péntek délután, de ott még nem tudtuk, hogy hova megyünk. Miután mindenki megérkezett, elindultunk a Dunára sétahajózni. A sétahajózás után egy rövid gyaloglás következett, majd elfoglaltuk szálláshelyünket, ami a Cserkészgödör nevezetü kis hely volt a Radnóti Miklós ucában. Aznap este vacsora után pókereztünk, illetve egy másik kártyajátékkal lehetett játszani. Ezután a Dunaparton még egyet ipiapacsoztunk és utána lefeküdtünk. Éjszaka nem csak aludtunk, hanem volt program is, ami kb. 4 órát vett igénybe. Három csoportra osztottak minket és az éjszaka során különböző időpontokban küldetéseket kellet teljesítenünk a városban. Az volt a cél, hogy a feladatokkal minél gyorsabban végezzünk. Volt, akinek el kellet vezetnie a csapatot a Zsinagógáig és az Operához. (Inkább kevesebb, mint több sikerrel, de ez csak őrsvezetői vélemény. Ebből is látszik, hogy Budapest is tud ismeretlen dolgokat tartogatni. :D) Miután mind a három csapat kész lett, visszatértünk a szállásra és aludtunk még két órát. Másnap reggeli után, ami finom pogácsa és kakaós csiga volt, a vezetők megtartották az eredményhirdetés, utána elsétáltunk a Margitszigetre. Ott hatoslabdáztunk és megnéztünk egy kis állatkertet. A Margitszigetről átkelve a hídon a Mammuthoz mentünk, ahol két csapatban bevásároltunk: az egyikünk ebédre, a másikunk pedig tízóraira. A szálláshelyen elkészítettük az ebédet és bepakoltunk az induláshoz. Gyorsan ettünk, takarítottunk, majd visszamentünk a Nyugatiba, ahol szüleinkkel találkoztunk.

Ezzel véget ért a Mangalica őrs őszi portyája.

Weimann Peti, Krasznói Barna

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.