2023. január 26. írta: Botond_P
Beszámoló és képek a 2022-es herendi nyári táborról

Tavaly csapatunk a Bakony szívében, Herend közelében táborozott. Hogy mire a csapat leér, már készen álljanak a főbb építmények, előtáborosaink öt napon keresztül ástak, csákányoztak és fúrtak, ugyanis idei táborhelyünk talaja igen köves volt. Július negyedikén pont ebédidőre érkezett meg a csapat apraja-nagyja, de mielőtt nekiálltak volna a falatozásnak, egy zászlószertartással hivatalosan is elindítottuk a tábort. Ebéd után minden őrs megkapta a sátrát és kezdődhetett az építkezés, amit a legtöbben csak másnapra fejeztek be.

Az idei csapatfotó és képek az előtáborról

A negyedik nap reggelén több gyerek meglepetésére nem voltak ott a vezetők, így később kelhettek fel és és egy kicsivel lazább délelőttjük volt, amikor sportforgóztak. Délre visszatértek vezetőik és megint teljes volt a tábor. Másnap a rossz idő ellenére és mindenki nagy örömére strandnap volt, az ajkai strandot látogattuk meg, ahol a kültéri élménymedencében és a beltéri melegvizes kismedencében töltöttük az időnket. Hatodik nap búcsúzkodtunk: hazamentek a kiscserkészek, és pár vezető és cserkész is aznap távozott. Ám délelőtt még volt programjuk: csoportokba osztva a többi korosztállyal nyomoztak és keresték a kincset. Még aznap estére megérkezett pár felnőtt cserkészünk, és velünk vacsoráztak.

Képek a tábor első feléről (A képre kattintva galéria nyílik.)

Másnap délelőtt leérkezett a családos altábor többi tagja és velünk töltötték a napot, amikor misét is tartottunk. Hetedik napon a cserkész, kósza és rover korosztályok portyáztak. A cserkészeink Herendet látogatták meg és elmentek a porcelángyárba, a kószák 16 kilométert túráztak és utána csak lazultak picit, a roverek pedig a Középső-Hajag elhagyott bunkereit vették célba, majd egy közeli kulcsosházban töltötték az éjszakát. Nyolcadik napon visszajött mindenki és délután lelki program volt. A kilencedik napon egy kereskedős, jövőbeli játékot játszottunk, ahol egyetemre lehetett menni és különféle hivatásokat is lehetett választani. Délután wellness volt a program, sokféle állomás közül lehetett választani és mindneki pihenhetett egy picit. Aznap este a kószák teaházzal várták a csapat tagjait, ahol kellemes hangulatban lehetett teát inni, nassolni különféle finomságokat és beszélgetni.

Képek a tábor második feléről

Tizedik, és egyben utolsó, napunkon mindenki hatalmas lendülettel bontotta a tábort és segített pakolni, hogy időben készen legyünk és indulhassunk haza. Az utótáborosokra pedig, akik egy órával a tábor nagyja után indultak vissza Budapestre, még várt a cuccok elpakolása.

A beszámolót Ági írta, a képeket pedig Ági, Zsófi, Tojás és Berci készítették.

A várva-várt tábori képeket pedig itt találjátok:

A legjobb 100 képből álló válogatás ezen a linken érhető el

A teljes képanyagot pedig ide kattintva böngészhetitek. Figyelem! Kompromittáló felvételek :D

A képek bármilyen felhasználása engedélyhez kötött!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.