2008. december 23. írta: Don Milano
December 27-én jönni kell - FONTOS!!! FONTOS!!! FONTOS!!!

December 27-én jönni kell - FONTOS!!! FONTOS!!! FONTOS!!!

Hölgyek, Urak!

Ahogy már jeleztük pár poszttal korábban, csapatunk két fociválogatottja a Pasaréti Teremlabdarúgó Bajnokságon lép pályára. S hogy mikor lehet jönni drukkolni?

Kapisztrán Királyoknak (Öcsi, Kálmán, Milán, Hadházi B. és a többiek) december 27-én szombaton 8:15-től 12:30-ig,

a Super Novának (Andris, Gergő, Kaczián Marci, Dér Brothers és a többiek) szintén december 27-én, 12:30-tól 15:30-ig.

Helyszín: Szent Angéla Gimnázium.

Vagyis 27-én reggeltől egészen délutánig találkozhattok velünk a pályán, érdemes jönni!!! Gyertek!

A bejegyzés trackback címe:

https://46os.blog.hu/api/trackback/id/tr80837672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása