2019. február 27. írta: Jak.Esz.
AZ INDIÁN NEM BESZÉL! - avagy a Falka 2019-es portyája

A beszámolót Akela és Natu írta (azaz Dávid Anna és Pinczi Barnabás)

Február 8-án, péntek délután a Falka indiánkülönítménye útnak indult. A Batthyány téren gyülekeztünk, majd hévvel útnak indultunk Pilisszentlászlóra. Rövid buszút után a Waldorf iskola termeit jurtaként használva felépítettük a kis indiántáborunk.

portya végi közös kép a héven

A megfáradt zöldfülűek nagy vacsora után újult erővel és hatalmas lelkesedéssel ismerkedtek meg többek között Selymeshajú Tabakival, Széplábú Faonával, Nagyorrú Natuval és Rókaujjú Csillel. Azonban Dzsakala testvér rossz hírrel érkezett: a szomszédos indiántörzsek ugyanis elhajtották állatainkat! Éberségre intett mindenkit, mert ilyenkor bármi megtörténhet...

tanácskozás az indián törzsfők között

Az egység elérése és a békés este érdekében a gyerekek egy lelki ösvényen vettek részt. Illetve ezzel párhuzamosan (akik épp nem az ösvényt taposták) játék zajlott.

hely volt bőven :)

Ezután már könnyebben ment az elalvás, amit Dzsakala testvér meseolvasással is segített. Azonban a sokáig fent maradó indiánokat (de még a törzsfőnököket is!!) meglepetésként érte a hajnali riasztó. Miután megbizonyosodtunk arról, hogy csak más indiánerők szórakoztak velünk, visszabújtunk aludni. (Konkrétan elromlott a tűzriasztó, és téves riasztásunk volt hajnali 5-kor!)

a nagyon komoly törzsfők és a sámánunk... (Csill, Tabaki, Máó, Akela, Faona, Úú, Natu és Dzsakala)

Reggeli után kihívásokkal teli, jeges utakon gyalogoltunk több, mint 10 km-t. Túra közben pihenésképpen játszottunk is egyet. Egy nagy 6-os labda meccs és térképkeresés után, igen fáradtan, de jókedvűen, dalolva érkeztünk vissza a jurtáinkhoz.

kellemesen elfáradt kisindiánok

Uzsonnánkat elfogyasztva kereskedős játék vette kezdetét, ahol mokaszinokkal, nyílvesszőkkel és egyéb érdekes tárgyakkal is megtanultak kereskedni újoncaink.

nagyon finom bolognai spagetti volt a vacsora (köszönjük a hozzájárulást!)

Vacsora után egymást megörvendeztetve, meglepetés előadással készült mindenki, még a törzsfőnökök előadására is sor került. �  Ezután egy kalandos indiánmese, a Szilaj film következett estére, amin jócskán elálmosodtunk (sokan el is aludtunk), majd nyugovóra tértünk.

a farkaséhes Fehérfarkas őrs

A nyugalmas éjszaka után reggel misén vettünk részt egy aprócska templomban, utána összepakoltunk, majd élményekkel gazdagodva érkeztünk vissza Budapestre, ahol a szülők nagy örömmel üdvözölték az ifjú indiánokat.

itt épp nem beszéltek a kis indiánok (kb. 10 másodpercig)

A hétvége legfontosabb üzenete Akela sámán száját hagyta el, amit mindenki megjegyzett: AZ INDIÁN NEM BESZÉL!

ráadás kép a rosszcsont fehérfarkasokról :D
Örülünk sok lelkes résztvevőnek! Reméljük, jövőre is legalább ennyien leszünk a portyán!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.