2022. december 08. írta: G. Denes
Homokhegyi farkasfalka Tahitótfaluban

Portya beszámoló: Homokhegyi farkasfalka Tahitótfaluban

A farkaskölyök raj november 11.-én portyázni indult Tahitótfaluba. A gyülekező 16:00-kor volt a Batthyányi téri hév állomásnál. Innen kis várakozás után a hévvel mentünk egészen a végállomásig, Szentendréig, ahonnan egy helyi buszjárattal indultunk tovább Tahitótfalu felé. Miután leszálltunk egy kisebb séta következett, míg végül megérkeztünk a szállásra. Egy rövid eligazítás és a szobák elfoglalása után zászlófelvonás következett. A zászló után az eddigre igencsak megéhezett társaság végre megvacsorázhatott ahol mindenki az általa hozott ételt ette. A vacsora befejeztével elindultunk ki a kertbe, ahol hamarosan kezdetét vette a Kínai háború nevű játék. Közel egy óra rohangálás és fogócska után, végül mindenki elindult a szobája felé, ahol egy gyors esti rutin és hosszú esti mesék után mindenki nyugovóra tért. A másnap reggel 7 órakor volt ébresztő amit egy átmozgató reggeli torna követett. A reggeli, amit rögtön ezután elkezdtünk, főtt virsli volt kenyérrel és ketchuppal, amiből mindenki rendesen evett, hiszen ezután kirándulni mentünk.

Egy gyors pakolás után el is indultunk a kirándulásra. Jópár megtett kilométer és szintkülönbség után végül feljutottunk Vörös kő kilátóba, ahol még a köd ellenére is csodálatos kilátás fogadott minket. Itt megettük a megunkkal hozott tízóraikat illetvecsoportképet is csináltunk. Lefelé a kilátóból már nehezebb dolgunk volt, mert a másik út melyen ekkor lementünk sokkal sárosabb és nehezebben járható volt, mint az előző. Az út alján tartottunk egy kis pihenőt egy nagy kidőlt fa mellett,melyről sajnos az egyik lány leesett. Végül kissé fáradtan de hazaértünk a nagy túrából, ahol ebéd és csendes pihenő következett.Ez az idő nem tartott sokáig mivel szinte azonnal kezdődött a fiús-lányos program.

A délutáni program befejezése után megvacsoráztunk. A csilis bab jól sikerült, így mindenki élvezte. Az este zárásaként egy szép tábortüzet csináltunk, ahol a gyerekek megismerhették a magyar téli népszokásokat és még Szent Miklóssal is találkozhattak. A nap mindenkit kifárasztott így este gyors úton mindenki aludni tért. Vasárnap reggel szintén 7-kor keltünk és megmaradt saját ételekből és kenyér+feltétekből megreggeliztünk. Ezután rögtön nekiláttunk a pakolásnak és a cuccok házból való kihordásának. Indulás előtt már csak egy program volt a hátra: egy Kalmár játék, melynek során mindenki kipróbálta milyen kereskedői képességeit. Az utolsó készületek elvégzése után visszaindultunk Budapestre, ahol 14:00-kor véget ért a portyánk.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.