2021. november 14. írta: zalareka
Bemutatkozik a Törzs...

Bemutatkozik a Törzs...

Tass Bulcsú Péter

Csapatparancsnok

bulcsu.jpg

A bátyám hatására lettem cserkész, még 2008-ban. Ő ekkor már több éve tagja volt a csapatnak, és mindig mesélt a jobbnál jobb megélt kalandokról. Ekkor tudtam, hogy én is szeretnék ennek a részese lenni. A Tibeti farkas őrs tagjaként kezdtem cserkészkedni, mely később Karvaly őrssé avanzsált. Jelenleg a Fekete sas őrsöt vezetjük Pinczi Barnival ketten, 2016 óta, és emellett a csapatparancsnoki posztot töltöm be a csapatban. Civilben orvostanhallgató vagyok, a Semmelweis Egyetem Általános Orvosi Karára járok. Hobbiként Kempozom, de mindenféle sporttevékenységre nyitott vagyok szabadidőmben.

Pinczi Barnabás András

Csapatparancsnok-helyettes

barni.jpg

2012-ben lettem cserkész, 13 évesen. Nagy szerepet játszott abban hogy én is cserkész legyek, hogy két általános iskolás jó barátom már cserkész volt, tőlük hallottam először erről. A Karvaly őrs tagjaként kezdtem, majd később, a vezetőképző elvégzése után a Fekete Sas őrs egyik vezetője lettem, amit Tass Bulcsúval közösen vezetünk 2016 óta. Jelenleg a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Építőmérnöki karán tanulok. Szabadidőmben szeretek sportolni, barátokkal időt tölteni, bármi kreatív dolgot csinálni.

Rudas Máté (Tojás)

Homokhegyi Farkasfalka rajvezetője

tojas.jpg

2012-ben egy barátomon keresztül ismerkedtem meg a cserkészettel, akkor még nem is sejtettem milyen fontos is lesz ez számomra. A Vérfarkas őrsben kezdtem, mely később a Róka, majd Anaróka nevet kapta. A csapatban a kiscserkész korosztály rajvezetője vagyok. Az Óbudai Egyetemen tanulok mérnök-informatikát. Szeretek túrázni, mászni.

Bálint Angelika

Kósza rajvezető

 angi.jpg

2006 szeptemberében kezdtem cserkészkedni, bátyam járt a csapatba és egész kicsi korom óta részt vettem TTT-ken, majálison etc. Az Indiai farkas őrsben kezdtem, amiből aztán a neves Pókbangó őrs lett, jelenleg pedig az Uborka őrs vezetője vagyok Menggel, alias Dávid Eszterrel karöltve. Emellett törzs őv. és a kósza korosztály rajparancsnoka vagyok. A Semmelweis egyetem általános orvosi karára járok Nagyon szeretem a sportokat, van egy imádott örökbe fogadott kutyám, minden izgalmas dolgot nagy örömmel, lelkesedéssel fogadok.

Dávid Anna Fanni

Csapattitkár

anna.jpg

Több, mint 12 éve kezdtem el cserkészkedni a Padlizsán őrs első tagjaként. Unokatestvéreimen keresztül kerültem be a csapatba. A sok felejthetetlen élmény, barát és emlék miatt a cserkészet mai napig nagy szerepet tölt be az életemben: Zala Rékával a Kávébab őrsöt vezetjük, segédtiszti feladataim a Cserkész raj rajvezetése, illetve csapatunk titkára is én vagyok. Corvinuson pénzügy és számvitelt tanulok, nagyon szeretek utazni, programokat szervezni és folyamatosan csinálni valamit.

Zala Réka

Média munkacsoport-vezető

reka.jpg

 2009-ben kezdtem a cserkészkedést egy osztálytársam ajánlására. Egy ártatlan őrsgyűléssel kezdődött az egész és egy életre való élményt, barátokat kaptam. A Tundra farkas őrsben kezdtem, mely később Padlizsán őrs néven terjedt el. 2016 óta vezetjük Dávid Annával a Kávébab őrsöt. A csapatban friss törzstagként tevékenykedem, főleg a csapat médiájában betöltött feladataim vannak. Az Eötvös Loránd Tudományegyetemre járok egyetemre, szabadidőmben szeretek sportolni, fotózni és kreatívkodni.

 

Varga Balázs Dénes

Pénzügy munkacsoport-vezető

balazs.jpg

2009-ben kezdtem a cserkészetet, két volt ovistársam hatására. Kezdetektől fogva a karvaly őrsbe jártam. Nálunk nem volt sok változás, jöttek mentek az emberek, ahogy az lenni szokott. Az idő múltával meg az elhivatottakból előbb-utóbb vezetővé vált mindenki. Az a csapatban nemrégiben kezdődött el egy megfiatalodás a vezetőségben, így a főbb vezetői pozíciók is változtak/változnak. Itt jövök Én a képbe, eddig kisebb feladatokkal (pénztáros) segítettem a pénzügyesünket, és ha minden jól megy év végére át is veszem a helyét. Őrsöt nem vezetek, úgynevezett operatív vezető vagyok, ami annyit jelent, hogy a csapat operatív feladatait látom el. A BME-n tanulok villamosmérnöknek, és hobbinak leginkább a sportot tudnám mondani (pl.: foci, röplabda, squash)

Piller Botond

Rover rajvezető

2008 őszén kezdtem cserkészkedni, noha akkor még nem voltam tudatában, miért lesz ez jó nekem... A Karvaly őrsben eltöltött 13 év alatt aztán számtalan élménnyel és baráttal lettem gazdagabb, most igyekszem segíteni, hogy a fiatalabb generációk is átélhessék, amiben részem volt. Jelenleg a rover raj egyik rajvezetője vagyok, emellett pedig számos operatív feladatot látok el a tábori logisztika szervezésétől a Hajmási Péter blog felügyeletén át a pályázatírásig. Szabadidőmet szeretem a természetben tölteni, túrázással, kerékpározással. 

Bálint Patrik

Vándor rajparancsnok

2006 szeptemberében kezdtem el cserkészkedni Bátyám (Vontolla) aktív vezető volt a csapatban és már évek óta vártuk az ikertestvéremmel, hogy mi is csatlakozhassunk Préri farkasként kezdtem, aztán felnőttünk és átkereszteltük magunkat Szürkemarhára, amikor cserkész korosztályba léptünk A csapatban jelenleg őrsvezetői és törzstagi feladatokat látok. Csapaton kívül a Magyar Dzsembori Csapat kontingens parancsnoka vagyok. 2014 tavaszán lettem segédőrsvezető Tabaki néven az Ezüstfarkas őrsben. Némi átalakulás és vezető csere után alakult ki a mostani helyzet: Némethi Balázzsal dolgozunk közösen a Gyurgyalag őrsért. Jelenleg egy kettős mester diploma programban veszek érszt, ami három intézmény együttműködéséből jött létre: Univesrity of Virginia, Lingnan University, ESADE Nagyon szeretek röplabdázni, főzni és vitorlázni, de emelminden adrenalinnal járó sport tevékenységben is akármikor benne vagyok.

Martinovich Kristóf

Cserkész rajparancsnok

Családomban nagypapám, majd az ő hatására mindhárom testvérem cserkész, aztán őrsvezető lett és közülük ketten is voltak a csapat parancsnokai. Én idén kezdtem a 15. cserkész évemet. Nagyon sokat kaptam a cserkészettől, először Gieszer Bálint, majd Biró Boldizsár lett az őrsvezetőm a Szürkemarha őrsben. Mindezek miatt én is szerettem volna vezető lenni. 2015 óta az Alaszkai farkas, a mostani Gekkó őrsöt vezetem, őrsvezető társammal Lebovics Áronnal. Nagy öröm számomra, hogy idén már többen is vezetni kezdenek. Idén nyáron házasodtam cserkészetről megismert feleségemmel. Gépészeti Modellezés mester szakra járok a BME-n, munkahelyemen tehergépjárművek autonóm rendszereinek fejlesztésével foglalkozom.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://46os.blog.hu/api/trackback/id/tr9716739366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása