2022. április 13. írta: Botond_P
Portyabeszámoló: Fekete sasok mányon

Őrseink a 2021/22-es cserkészévben sem tétlenkedtek, portyáik során bejárták az ország különböző szegleteit. Alább a Fekete sasok mányi portyájának beszámolója olvasható, Fekete Márk tollából:

A Fekete Sas őrs portyára indult november 5-én, úti célunk Mány volt. A Széna téren találkoztunk péntek délután. Körülbelül egyórás buszút után megérkeztünk Mányba, majd 10 perc sétát követően a szállásra. Beengedtek minket és ismerkedtünk a szállással. Mindenki óriásnak érezte magát a kis tárgyak körül és a kis fürdőszobában, ugyanis egy óvodában szálltunk meg. Vacsorára megettük a magunk által hozott ételeket, majd egy lelki program következett, ami remek volt. Az estéből hátralévő időt társasjátékozással töltöttük egy pár kancsó tea mellett. Másnap reggel a házigazda körbevezetett minket és megmutatta a sok állatot a kertben. A reggeli után túrázni indultunk, célunk a zsámbéki templom volt, de utunk sok tájon vezetett át. Zsámbékon játszottunk egy cserélgetős játékot, melynek célja az adott tárgyunk egy minél értékesebbre cserélése volt. Ebéd után a szállásunk felé vettük az utat. A délutáni programunk a vacsora elkészítése volt, ami mellé desszertet is készítettünk. Az esti program egy tábortűz melletti ki mit tud volt, majd ismét társasozás. Vasárnap reggel gyorsan összepakoltunk és pasarétre érve a fél 12-es misével zártuk fantasztikus portyánkat.

Ezúton is szeretnénk megköszönni csapatunk egykori tagjának Kékesi Áginak a szíves vendéglátást, nagyon jól éreztük magunkat!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.