2022. május 02. írta: Botond_P
Portyabeszámoló: A cserkész korosztály tavaszi portyája Kosdon

A beszámolót Fekete Márk szerezte, nagy köszönet érte!

A Cserkész raj 2022-ben Kosdon portyázott április 22. és 24. között. A Nyugati pályaudvar volt a találkozás helye pénteken 17:30-kor. Onnan egy rövid vonatúttal eljutottunk Vácra, majd felszálltunk egy buszra, hogy elérjük úti célunkat. A leszállást követően egy rövid séta után már a szállásukon is voltunk, ami a kosdi községi ház volt. Mindenki megkereste a saját szobáját, majd egyenruhában zászlófelvonás következett. Aznap este mindenki magának hozott vacsorát. Esti programként a vezetők megismertettek velünk egy játékot, amit az egész portya ideje alatt játszottunk. Voltak úgymond maffiózók, akiknek az volt a dolguk, hogy a többi játékost kiejtsék. Ha valakin volt egy csipesz, akkor ő kiesett, és aki ezt észrevette, az nyomozó lett. A nyomozók minden étkezésnél meggyanúsíthattak valakit, aki szerintük egy maffiózó volt.  Utolsó aznapi programnak megnéztünk egy filmet, ami a Truman Show volt. Alváshoz készülődve mindenki elment tisztálkodni, aztán bebújt a hálózsákjába és egy kis beszélgetés után már aludtunk is.

Másnap fél nyolc körül volt az ébresztés. Szűk 15 percre rá már a reggelizőasztalnál ültünk. A reggelit követően rövid időn belül elindultunk túrázni egy hegytetőn lévő barlanghoz. Nagyon kellemes hőmérséklet volt, de az előző napi esőzés eléggé megnehezíttette a dolgunkat. A csúcson nagyon szép volt a kilátás és a barlang is. Lefelé már könnyebb volt az út. Ebéd után egy nagyon kellemes csendes pihenés következett, majd öt különböző programon vettünk részt, ahol minden állomásnál 20 percet töltöttünk el. Ezek mindenkinek nagyon tetszettek. A program végével még nem volt kész a vacsora, ezért várni kellett egy keveset, rövid szabadidő következett. A vacsora nagyon finomra sikeredett, még kókuszgolyók is voltak desszertnek bőségesen. Az aznap estét hagyományos tábortűzi játékokkal töltöttük el és még újakat is tanultunk. Mikor ennek vége volt mindenki elment tisztálkodni és végül aludni.

Vasárnap reggel korán keltünk, reggeliztünk és már vettük is az irányt a szomszédban lévő templomhoz. A szentmise után még visszamentünk a szállásunkhoz. Mindent kitakarítottunk nagyon szépre. Mindenki összepakolta a táskáját, majd indultunk Budapestre. Ott mindenki elbúcsúzott a többiektől és elindult hazafelé. Ezzel a cserkész korosztálynak a 2022-es portyája véget ért, viszont a sok-sok jó emlék a nevetések és viccek örökre megmaradnak.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.