2011. július 21. írta: Don Milano
Mizu-feldolgozás by MC Korn & Don Milano

Mizu-feldolgozás by MC Korn & Don Milano

Idővel közzétesszük a "Laza nap a GH-n" rover rapet is, most azonban csak az első napi Mizu-feldolgozással sokkolunk.

Zúzunk az éjszakába
Én meg pár rover
Na mondd, hol a zászló?
Ha lopják, menni kell!

Régóta nincs relax, csak hajtás, bármi lesz
Nekem bejön ez a szitu, bejön ez a szitu….
Csak akkor lázadok, ha úgy van, és általában úgy van
Benn megtalálsz a…. GH-n!

 

Mert nekem bejön ez a Kaktusz, a sok Sólyom ettől olvad
Csináljunk egy latrinát, mire szükségünk lesz holnap

Hé kicsi srác, ó szia, helló
Tűrd be az inged, mert kicsit kilóg
Ó figyu már, mondom, mi a szitu
Te áss, én meg fúrom
És épül már a kapu…kapu


A sátrak rég bezártak, az őrség felébredt
Lopnák már a zászlót, de az őrök kemények
A cuccok szétdobálva, rumli a raktárban
Te és én a félhomályban….RENDET RAKUNK VÉGRE?

Hé kicsi srác, ó szia, helló
Tűrd be az inged, mert kicsit kilóg
Ó figyu már, mondom, mi a szitu
Te áss, én meg fúrom
És épül már a kapu…kapu


Te is tudod, hogy van, a napostiszt felbukkan
Zászló fenn a francban, Mi talpig cserkészcuccban
Az F.K.R.P.K. állatbarát, ezt tudnod kell
Mert a tábor csak úgy lesz jó, ha van erdő és kis folyó

Hé kicsi srác, ó szia, helló
Tűrd be az inged, mert kicsit kilóg
Ó figyu már, mondom, mi a szitu
Te áss, én meg fúrom
És épül már a kapu…kapu

Hé kicsi srác, ó szia, helló
Tűrd be az inged, mert kicsit kilóg
Ó figyu már, mondom, mi a szitu
Te áss, én meg fúrom
És épül már a kapu…kapu

A bejegyzés trackback címe:

https://46os.blog.hu/api/trackback/id/tr963087674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása